OBUKA ZA COMMUNITY MENADŽERICU - upis u toku!
DETALJI OBUKE
- TRAJANJE OBUKE: od 16. marta do 29. juna 2020. godine
- TERMINI: ponedjeljak i petak 17.30-20.45h, te po potrebi vikendom
- CIJENA: 430 KM (mogućnost plaćanja u dvije rate)
- Obuka obuhvata sljedeće tematske jedinice:✅ Kreativno pisanje✅ Osnove marketinške komunikacije u digitalnom svijetu✅ Osnove dizajna, fotografije i videografije
PRIJAVE: putem ONLINE FORMULARA najkasnije do 12h u utorak, 10. marta 2020.
Online community menadžerica koristi društvene mreže i alate da poveže kompaniju, uslugu ili posao s ciljnom grupom potrošača, odnosno korisnika. Uspješnost online komunikacije zavisi od poruke koju šaljemo, načina na koji je šaljemo, ali i kvalitetno kreiranog prostora i upotrijebljenih alata za slanje poruke.
Obučite se za jedno od najaktuelnijih zanimanja, nastalo uporedo sa sveprisutnom digitalizacijom i učestvujte u razvoju i menadžmentu brenda kroz kvalitetno plasirani sadržaj.
Obuka za online community menadžericu će vas osposobiti da:
- strateški pristupite upoznavanju brenda koji zastupate,
- identifikujete ciljne grupe,
- izabrate društvene mreže prikladne za ostvarenje prethodno definisanih digitalnih strategija,
- prilagodite komunikaciju i objave prema vrsti društvene mreže kojom se obraćate,
- dizajnirate i konfigurirate odgovarajuću strukturu društvene mreže,
- kreirate zanimljive i interaktivne objave uz pripadajuće alate objave i promocije,
- uskladite vizuelni identitet klijenta (dizajn, fotografija i videografika) s društvenom mrežom kojom se obraćate i upoznate se s alatima koje možete koristiti,
- povećate interakciju i publiciteta na društvenim mrežama,
- optimizirate svoju vidljivost na internet pretraživačima (SEO optimizacija; Google Ads).
SADRŽAJ I KONCEPT OBUKE:
Obuka za community menadžericu obuhvata 100 sati nastave iz tri oblasti:
Kreativno pisanje
- Osnove kreativnog izražavanja;
- Reklama – od ideje do realizacije;
- Strategija, sadržaj i struktura reklame, targetiranje;
- Pisanje za Facebook, Instagram, Web, Blog i Newsletter;
- Storytelling.
Osnove marketinške komunikacije u digitalnom svijetu
- Pregled društvenih mreža, značaj i korist;
- Upoznavanje s društvenim mrežama Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Instagram, plasman sadržaja i promocija;
- Izbor adekvatne društvene mreže i ciljne grupe za postizanje maksimalnog rezultata;
- Web stranice;
- Google Adwords (oglašavanje na Googleu);
- SEO (optimizacija za Google);
- Email marketing (newsletter).
Osnove dizajna, fotografije i videografije
- društvene mreže i grafički dizajn – kako izabrati odgovarajuće boje, fotografije i videografije;
- dizajniranje postova i formati reklama;
- razlike u industrijama i prilagođavanje objava društvenoj mreži i ciljnoj skupini;
- dostupni online alati za pripremu i obradu sadržaja.
TRAJANJE OBUKE: Obuka će se realizirati od 16. marta do 29. juna 2020. godine u prostorijama CEI „Nahla“ u ulici Bosanskih šehida bb u Bihaću.
TERMINI: ponedjeljak i petak 17.30-20.45h te po potrebi vikendom.
CIJENA: 430 KM (mogućnost plaćanja u dvije rate)
Po završetku obuke polaznice će dobiti certifikat kojim se potvrđuju stečene kompetencije, te prema ostvarenim rezultatima i naše preporuke za dalji angažman.
NAČIN PRIJAVE: prijaviti se možete isključivo putem ONLINE FORMULARA. Broj mjesta na obuci je ograničen.
Za sva pitanja i dodatna pojašnjenja obratite se na e-mail: info@bihac.nahla.ba.