Upravljanje društvenim mrežama i online sadržajem je temelj uspješne promocije proizvoda/usluga na internetu. Komunikacija putem društvenih mreža omogućuje predstavljanje širokom spektru potencijalnih klijenata. Da bi predstavljanje bilo uspješno, odnosno da bi poduzeće zadobilo pažnju klijenta potrebno je imati dovoljno znanja iz oblasti marketinga, menadžmenta, psihologije i kreativnog izražavanja.
Obučite se za jedno od najaktuelnijih zanimanja, nastalo uporedo sa sveprisutnom digitalizacijom i učestvujte u razvoju i menadžmentu brenda kroz kvalitetno plasirani sadržaj.
Prepoznajući neusklađenost između ponude i potražnje u ovom polju, u saradnji s partnerskom organizacijom DVV International kreirali smo program obuke za upravljanje društvenim mrežama i online sadržajem, po čijem okončanju će polaznice biti u mogućnosti obavljati poslove community menadžerice.
Nahlina pozitivna iskustva i dobri rezultati u zapošljavanju polaznica obuka otvaraju nove perspektive za kandidatkinje koje uspješno završe obuku, pa će one, pored stjecanja certifikata, dobiti i priliku za povezivanje s poslodavcima i zapošljavanje u pozitivnom radnom okruženju.